boys over flowers
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

boys over flowers

نوشته شده توسط saba







 



نظرات شما عزیزان:

ساعت10:31---2 دی 1391
سلام عزيز وبلاگتو خيلي دوس دارم خيلي خشگله به ما هم سر بزن خوشحال ميشيم پاسخ: فدات شممممممم عزیزدل مثل وبلاگ تو که خیلی عالیه

kimia 
ساعت19:47---27 آذر 1391


___@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@




♥*´¨`*♠.¸¸.♥*´¨ `*♣.¸¸.♦*´¨`*♠. ¸¸.♥*´¨`*♦
❤*❤*❤❤*❤*❤...*. ..*...*...*...* ...*...*...*... *...*...*
:::::::: ♥VERY NICE♥★☆★LIKE ☆★☆★LIKE☆★☆LIKE
❤*❤*❤❤*❤*❤...*. ..*...*...*...* ...*...*...*... *...*....*
¸.★*´¨`*✿.¸¸.✸* ´¨`*✸.¸¸.✸*´¨`* ✿.¸¸.★
╔════╗░░╔════╦════ پاسخ فدای تو با این شکلای خوشگلت


kimia 
ساعت19:44---27 آذر 1391
من هم مثل تویم اونی من عاشق تیکه ایم که وارد مدرسه میشن وتیکه ای که نودل خام می خورد ووووووووووو................... اخه چون من همه جای سریالشو دوست دارم انتخابم همین بود بازم مرسیییییی پاسخ: اخ اخ گفتیییییییی اونییییییییییییییی خواهش عزیزددلم

lee sara
ساعت22:11---23 آذر 1391
vaaaaaaay man asheghe in ghesmataaaaaaaaaaam aliye yadesh bekheyr mikham bebinaaaaaaaam پاسخ: وااااااااااااااای اونی گفتی من به اندازه موهای سرم این تیکه رو دیدم

lee nadia 
ساعت21:11---22 آذر 1391
سلام اونی جونم
دلم برات یه ذره شده
راستی منم عاشقه این تیکه ی فیلمم
منو یادش انداختی
ممنون اونی پاسخ: سلام عزیزمممممم منم همین طور اره من عاشقه اینجای فیلمم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 2
    بازدید هفته : 11
    بازدید ماه : 11
    بازدید کل : 75446
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1